Eshop www.deeper-sonar.sk je prevádzkovaný spoločnosťou MJ Direction s.r.o., IČO 06872034, so sídlom Na Folimance 2155/15, 120 00 Praha. Prevádzkovateľ eshopu Michal Jiráň, jiran@deeper-sonar.cz, tel: +420 777 859 656.
Ako nakupovať
Najskôr vyberte skupinu tovaru, ktorá Vás zaujíma. Zoznam skupín nájdete v paneli Tovar. Kliknutím na plus rozbalíte príslušnú podponuku. Ak kliknete na názov skupiny tovaru, bude zobrazený zoznam tovaru v tejto skupine. Môžete voliť, či chcete sledovať ceny bez DPH alebo s DPH, zobraziť si ponuku tabuľkovým výpisom alebo formou galérie, triediť tovar podľa názvu, kódu, ceny atď. Pridať tovar do košíka je možné stlačením tlačidla s obrázkom košíku. Môžete potom pokračovať v nákupe alebo prejsť k pokladni, kde Vás prevedieme potvrdením objednávky. Kliknutím na názov tovaru získate jeho detailný náhľad a popis.
Košík
Ak si potrebujete pozrieť celkový obsah košíka, stačí kliknúť na nápis "Obsah košíka" v hornom paneli.
Prechod k pokladni
Táto voľba je prístupná až po prihlásení do elektronického obchodu. Prihlásenie vyžaduje užívateľské meno a heslo, ktoré ste uviedli v registračnom formulári. Ak nie ste registrovaný vyplňte prosím registračný formulár a môžete pokračovať vo výbere dopravy a platobnej metódy.
Vaše objednávky
Táto voľba je dostupná až po prihlásení do elektronického obchodu. Zobrazí zoznam všetkých Vašich objednávok. Umožní ich prezeranie a sledovanie stavu.
Registrácia
Táto voľba Vás prevedie registráciou nového zákazníka. Ak ste už prihlásený, zobrazí Vaše identifikačné údaje a umožní ich opravu (heslo, meno atď.)
Nákupný poriadok
Práva a povinnosti predajcu
- Predajca má povinnosť vybaviť a odoslať objednávku, na adresu uvedenú v objednávke, do piatich pracovných dní od prijatia objednávky. V prípade platby na účet vopred, do piatich pracovných dní od prijatia platby. Ak nebude možné tovar v tomto termíne expedovať, oznámi to predajca zákazníkovi na e-mailovú adresu uvedenú v objednávke. Predávajúci si vyhradzuje právo odmietnuť vybavenie objednávky, pokiaľ sú objednávacie údaje neúplné alebo vzbudzujú pochybnosti o skutočnom úmysle zákazníka objednať tovar. O tomto odmietnutí zašle informáciu na e-mailovú adresu zákazníka.
- Pokiaľ kupujúci uplatní nárok na vrátenie tovaru (odstúpenie od kúpnej zmluvy) podľa zákona č. 102/2014 Zb., Predajca vráti čiastku zaplatenú zákazníkom za vrátený tovar do siedmich pracovných dní od doručenia vráteného tovaru na adresu predajcu. Predajca nevracia čiastku za poštovné a balné.
- Predávajúci sa zaväzuje osobné údaje, ktoré mu poskytol nakupujúci, neposkytovať žiadnym ďalším osobám. Na žiadosť zákazníka predávajúci údaje vymaže z databázy zákazníkov okrem údajov, ktoré slúžia k účtovnej a daňovej evidencii, ktorú predávajúci zo zákona vedie.
Práva a povinnosti nakupujúceho
- Nakupujúci sa zaväzuje odobrať záväzne objednaný a zaslaný tovar a zaplatiť celkovú cenu za objednaný tovar a prípadne ďalšie poplatky (poštovné, balné, dobierka) uvedené v záväznej objednávke.
- Nakupujúci uvedie správne a pravdivo údaje potrebné k vybaveniu objednávky.
- Na základe zákona č. 102/2014 má nakupujúci právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu do 14 dní od prevzatia tovaru s výnimkou audionahrávok a multimediálnych CD-ROM, u ktorých bol porušený obal.
- Nakupujúcemu tým vzniká nárok na vrátenie čiastky zaplatenej za tento tovar.
- Vrátený tovar nesmie byť poškodený alebo inak znehodnotený, v prípade multimediálnych a audio nosičov (CD, MC, CD-ROM) nesmie byť porušený igelitový obal.
Reklamačný poriadok
Všeobecné ustanovenie
Daňový doklad je zasielaný elektronickou poštou na e-mailovú adresu, ktorú zákazník uviedol pri registrácii. Záručný list je zasielaný priamo s tovarom. Osobným prevzatím tovaru alebo prevzatím tovaru od dopravcu kupujúci súhlasí s obchodnými podmienkami a reklamačným poriadkom tohto internetového obchodu.
Záručné podmienky
Dĺžka záruky v mesiacoch je uvedená pri každom tovare na faktúre. Táto doba začína plynúť dňom vystavenia faktúry a predlžuje sa o dobu, počas ktorej bol tovar v záručnej oprave. V prípade výmeny tovaru za iný kus (prípadne typ) sa záručná doba predlžuje o dobu, počas ktorej bol tovar v reklamačnom konaní.
Nárok na uplatnenie záruky zaniká v nasledujúcich prípadoch:
- Ak vypršela u reklamovaného tovaru dňom prevzatia do opravy záručná doba.
- Porušením ochranných pečatí a nálepiek, pokiaľ na výrobku sú - poškodením tovaru pri preprave (tieto škody je nutné riešiť priamo s dopravcom).
- Používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi bežnému kancelárskemu prostrediu.
- Neodbornou inštaláciou, zaobchádzaním, obsluhou, alebo zanedbaním starostlivosti o tovar.
- Ak sa závada prejavuje iba u softwaru, pri ktorom nie je kupujúci schopný doložiť legálny spôsob nadobudnutia, alebo použitím neautorizovaného software a spotrebného materiálu.
- Tovar bol poškodený nadmerným zaťažovaním alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii alebo všeobecnými zásadami.
- Vykonaním neoprávneného zásahu do zariadenia či iných úprav bez povolenia predávajúceho.
- Zapojením do elektrickej siete nezodpovedajúcej príslušnej norme ČSN.
- Tovar bol poškodený živlami.
V prípade neoprávnenej reklamácie bude predávajúci účtovať všetky náklady spojené s opravou a testovaním. Tovar je kupujúcemu späť zaslaný buď na dobierku alebo po zaplatení faktúry. Predávajúci si vyhradzuje právo nahradiť vadný a neopraviteľný tovar za iný, podobný, s porovnateľnými technickými parametrami.
Kupujúci je povinný:
- Tovar, dodaný predávajúcim, prehliadnuť čo najskôr po prechode nebezpečenstva škody na tovare, to je po prevzatí tovaru od predávajúceho a v prípade odoslania tovaru, po jeho odovzdanie dopravcovi na dohodnutom mieste a ak nie je miesto určené, po odovzdaní tovaru prvému dopravcovi na prepravu do miesta určenia.
- Ak kupujúci tovar neprehliadne alebo inak nezaistí, aby bol skontrolovaný v dobe prechodu nebezpečenstva škody na tovare, môže uplatniť nárok z vád zistiteľných pri tejto prehliadke, ak preukáže, že tieto vady mal tovar už v dobe prechodu škody na tovare. Prehliadku musí kupujúci vykonať tak, aby zistil všetky vady, ktoré je možné zistiť pri vynaložení odbornej starostlivosti.
- Oznámiť predávajúcemu bezodkladne po vykonaní prehliadky dodaného tovaru všetky vady, ktoré zistil, resp. ktoré bolo možné pri odbornej prehliadke zistiť.
- V prípade že spolu s tovarom je kupujúcemu dodaný aj záručný list dodaný výrobcom alebo dodávateľom, je tento záručný list nevyhnutný k reklamácii tovaru v záručnej dobe. Bez tohto záručného listu, nemožno tovar v záručnej dobe reklamovať.
- V prípade zistenia rozdielu v množstve alebo druhu dodávaného tovaru medzi údajmi na faktúre a skutočne dodaným tovarom, je nutné podať do druhého pracovného dňa od zistenia tejto skutočnosti správu predávajúcemu o tomto rozdiele, a to na miesto odkiaľ bol tento tovar expedovaný.
- Chyby, ktoré existovali v čase prechodu nebezpečenstva škody na tovare, avšak prejavili sa neskôr, je kupujúci povinný oznámiť predávajúcemu ihneď potom, kedy vady mohli byť zistené pri vynaložení odbornej starostlivosti.
- Tovar zasielaný k reklamácii musí byť úplný a v originálnych obaloch (u tovaru SIMM, CPU a HDD obaloch odpovedajúcich charakteru tovaru), musí byť s kompletnou dokumentáciou, doplnkami a softvérom a nesmú byť na ňom žiadne ďalšie nálepky alebo popisky od dealera.
Ochrana osobných údajov:
Osobné údaje Zákazníka, ktorý je fyzickou osobou, spravuje a spracováva spoločnosť, ktorá zaisťuje ochranu týchto údajov v súlade so zákonom č. 101/2000 Zb., o ochrane osobných údajov, v platnom znení.
Súhlas so spracovaním svojich osobných údajov udeľuje Zákazník priamo spoločnosti. Spoločnosť spracováva osobné údaje Zákazníkov, ktorí vyplnia registračný formulár, prípadne neregistrovaných Zákazníkov, ktorí uzatvoria Zmluvu.
Zákazník súhlasí so spracovaním týchto svojich osobných údajov: meno, priezvisko, e-mailová a fyzická adresa doručenia tovaru, telefónne číslo, dátum narodenia (ďalej všetko spoločne len ako „Osobné údaje“).
Zákazník súhlasí so spracovaním Osobných údajov spoločností, a to na účely realizácie práv a povinností zo Zmluvy a na účely zasielania informácií a obchodných oznámení.
Zákazník berie na vedomie, že je povinný svoje Osobné údaje uvádzať správne a pravdivo, a že je povinný bez zbytočného odkladu informovať spoločnosť o zmene vo svojich Osobných údajoch.
- Osobné údaje budú spracovávané po dobu neurčitú prostredníctvom zabezpečeného počítačového programu.
- Zákazník potvrdzuje, že poskytnuté Osobné údaje sú presné a že bol poučený o tom, že sa jedná o dobrovoľné poskytnutie Osobných údajov. Zákazník ďalej prehlasuje, že bol poučený o tom, že súhlas so spracovaním Osobných údajov môže vo vzťahu k spoločnosti odvolať písomným oznámením doručeným na kontaktnú adresu alebo sídlo spoločnosti.
- V prípade, že by sa Zákazník domnieval, že spoločnosť alebo spracovateľ vykonáva spracovanie jeho Osobných údajov v rozpore s ochranou súkromného a osobného života Zákazníka alebo v rozpore so zákonom, môže spoločnosť požiadať o vysvetlenie a požadovať, aby odstránil závadný stav. Zákazník sa v takom prípade tiež môže obrátiť priamo na Úrad pre ochranu osobných údajov.
- Ak požiada Zákazník o informáciu o spracovaní svojich Osobných údajov, je mu spoločnosť povinná túto informáciu odovzdať. Spoločnosť má právo za poskytnuté informácie podľa predchádzajúcej vety požadovať primeranú úhradu neprevyšujúcu náklady nevyhnutné na poskytnutie tejto informácie.
- Zákazník súhlasí so zasielaním informácií súvisiacich so službami spoločnosti a podnikateľov prezentujúcich na internetovom portáli www.deeper-sonar.sk svoj tovar a/alebo služby na elektronickú adresu Zákazníka uvedenú v Objednávke a ďalej súhlasí so zasielaním obchodných oznámení spoločnosti na túto adresu. Súhlas Zákazníka so zasielaním obchodných oznámení je dobrovoľný. Zákazník je oprávnený kedykoľvek tento súhlas písomne odvolať.